Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú základné práva a podmienky spolupráce medzi spoločnosťou TECHnode s. r. o. a jej zákazníkmi.
INFORMÁCIE O SPOLOČNOSTI
Prevádzkovateľom internetového obchodu www.surfshop.sk je spoločnosť:
- Obchodné meno: TECHnode s.r.o.
- Sídlo: Svätoplukova 21, 040 01 Košice, Slovensko
- IČO: 36714071
- DIČ: 2022290105
- IČ DPH: SK2022290105
Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu KE I vložka 23000/V.
Kontrolný orgán: Inšpektorát SOI pre Košický kraj, Vrátna 3, 043 79 Košice 1.
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY SPOLOČNOSTI TECHNODE S.R.O. KOŠICE:
Kúpne zmluvy uzavreté prostredníctvom elektronického obchodu sa spravujú príslušnými ustanoveniami zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode, zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa, zákona č.108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji ako aj zákona č. 40/1964 Z.z. Občianskeho zákonníka a týmito všeobecnými obchodnými podmienkami upravujúcimi podrobnosti pri ich uzatváraní a realizácii.
Prevádzkovateľ internetového obchodu zverejňuje zoznam tovarov, ktoré ponúka zákazníkovi a umožňuje zákazníkovi tovar objednať prostredníctvom aplikácie na inernetovej adrese http://www.surfshop.sk. Odoslaním objednávky formou elektronického obchodu, zákazník vyjadruje, že si všeobecné obchodné podmienky prečítal v plnom rozsahu, porozumel ich obsahu a všetkým podmienkam a že s nimi súhlasí. Informácie o tovare uvedené v katalógu el. obchodu sú čerpané z verejne prístupných zdrojov a oficiálnych stránok výrobcu.
Obrázky zobrazené pri výrobku môžu byť len ilustračné.
OBJEDNÁVKY PRIJÍMAME:
- osobne
PLATBA:
- Prostredníctvom internetovej platobnej brány PayPal
- Dobierkou pri prevzatí tovaru
Najnovší cenník je vždy dostupný na www.surfshop.sk. Každý zákazník vidí aktuálnu cenu s DPH za ktorú uvedený výrobok nakúpi. Cena obsahuje aj poplatok za recykláciu.
V prípade poklesu hodnoty EUR, alebo zmene colných predpisov a legislatívy, si vyhradzujeme právo zmeny cien.
Po obdržaní objednávky zo strany prevádzkovateľa internetového obchodu sa zmluvný vzťah považuje za uzavretý v zmysle príslušných ustanovení Občianského zákonníka.
V prípade, že kupujúci neprevezme objednaný tovar bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy, predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody a to vo výške skutočných nákladov na pokus o neúspešné doručenie objednávky.
KÚPNA ZMLUVA, ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY:
Zákazníkovi vzniká právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy za podmienok upravených zákonom č. 102/2014 Z.z. O ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru a poskytovaní služieb na základe zmluvy na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v aktuálnom znení do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Spotrebiteľ má právo v rámci tejto lehoty tovar odskúšať obvyklým spôsobom. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a následne ho vrátiť predávajúcemu. Primeraná starostlivosť o tovar musí byť zachovaná. Vrátený tovar musí byť kompletný a nepoškodený. Nemôže niesť známky neprimeraného alebo nadmerného používania. Tovar musí byť vrátený so všetkým príslušenstvom. Zásielky na dobierku nepreberáme.
Náklady na vrátenie tovaru znáša zákazník.
Zákazník si svoje právo na odstúpenie od zmluvy môže uplatniť do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, písomne, elektronickou poštou na adrese martin@surfshop.sk. Telefonicky alebo zaslaním SMS správy právo na odstúpenie od zmluvy uplatniť nemožno.
Kúpna cena, alebo jej časť bude kupujúcemu vrátená v zákonnej lehote 14 kalendárnych dní bezhotovostným prevodom na bankový účet určený kupujúcim, pokiaľ sa spolu s predávajúcim nedohodnú inak. Neprevzatie tovaru v prípade osobného odberu tovaru si vyhradzujeme právo zrušiť objednávku po uplynutí 5 pracovných dní.
SPOTREBITEĽ NEMÔŽE ODSTÚPIŤ OD ZMLUVY, PREDMETOM KTOREJ JE:
- poskytovanie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
- predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
- predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
- predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
- predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravie alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
- predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
- predaj alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie jemožné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť,
- vykonanie naliehavých opráv alebo údržby o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal predávajúceho; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas návštevy predávajúceho u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto služby alebo tovary neobjednal,
- predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,
- predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,
- poskytnutie ubytovacích služieb na iný ako ubytovací účel, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutiestravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,
- poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.
DODACIE PODMIENKY:
Tovar na sklade expedujeme podľa možnosti v deň obdržania objednávky (do 15.00) kuriérskou službou. Tovar, ktorý bol objednaný a momentálne nie je skladom je expedovaný do 14tich kalendárnych dní.
EXPEDIČNÉ NÁKLADY SÚ ÚČTOVANÉ NA ZÁKLADE TARÍF PREPRAVNEJ SPOLOČNOSTI:
Pri objednávke nad 100,- EUR bez DPH je doprava zdarma.
Pokiaľ kupujúci bezdôvodne odmietne prevziať a zaplatiť dobierkou riadne dodávaný tovar, týmto sa zaväzuje prevádzkovateľovi internetového obchodu uhradiť náklady na dopravu a to vo výške dvojnásobku ceny prepravného určeného podľa platného cenníka prepravnej spoločnosti.
Zákazník, ktorý má neuhradenú faktúru, obdrží objednaný tovar až po úplnej úhrade predchádzajúcej faktúry.
REKLAMÁCIA A ZÁRUKA NA TOVAR:
Na tovar poskytujeme záruku 24 mesiacov ak nie je určené ináč a začína plynúť dňom prevzatia tovaru odberateľom.
Predávajúci TECHNODE s.r.o. zodpovedá za vady tovaru a kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u predávajúceho, alebo v záručnom servise podľa platného reklamačného poriadku a obchodných podmienok.
Na vybavovanie reklamácií sa vzťahuje platný reklamačný poriadok. Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemupotvrdzuje, že bol riadne informovaný o podmienkach a spôsobe uplatnenia reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť a o vykonávaní záručných opráv v súlade s § 18 ods. 1 zákona č. 250/2007 Z . z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.
Reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený kupujúcim od predávajúceho TECHNODE s.r.o. formou elektronického obchodu na internetovej stránke www.surfshop.sk. Reklamačný poriadok v tejto podobe je platný pre všetky obchodné prípady, pokiaľ nie sú zmluvne dojednané iné záručné podmienky.
Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho TECHNODE s.r.o. záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo predávajúci, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u predávajúceho TECHNODE s.r.o.
Kupujúci je povinný prekontrolovať výrobok pri jeho preberaní, ak zisti vadu je povinný uplatniť reklamáciu priamo u prepravcu. Pokiaľ tak neučiní, môže uplatniť nároky z vád iba ak preukáže, že vady mal výrobok už v čase dodania výrobku.
Počas záručnej doby má zákazník právo na bezplatné odstránenie vady po predložení tovaru vrátane príslušenstva, dokumentácie, záručného listu (ak je súčasťou výrobku), návodu na použitie a podrobného popisu vady zmluvnému servisu, alebo predávajúcemu TECHNODE s.r.o. spolu s dokladom o zaplatení. Náklady na doručenie reklamovaného tovaru znáša kupujúci.
Reklamačné konanie začína plynúť dňom, kedy sú doručené všetky elementy uvedené v reklamačného poriadku, začiatok reklamačného konania je zároveň dňom uplatnenia reklamácie.
Predávajúci TECHNODE s.r.o. príjme reklamáciu vo svojom sídle v súlade s § 18 Zákona o ochrane spotrebiteľa.
Predávajúci TECHNODE s.r.o. má zabezpečenú prítomnosť osoby poverenej vybavovať reklamácie v súlade s § 18 Zákona o ochrane spotrebiteľa.
Kupujúci je povinný reklamovať vady tovaru u predávajúceho bez zbytočného odkladu, inak kupujúcemu zaniká právo voči predávajúcemu na bezplatné odstránenie vady.
Predávajúci TECHNODE s.r.o. vydá kupujúcemu doklad o prijatí reklamácie tovaru vo vhodnej forme zvolenej predávajúcim (emailom, printovej podobe), v ktorom vyznačí vady tovaru v súlade s § 18 Zákona o ochrane spotrebiteľa.
Predávajúci vybaví reklamáciu tovaru ihneď, v zložitejších prípadoch neskôr, najneskôr do 30 dní od začiatku reklamačného konania. V prípade, že predávajúci alebo tretia osoba, ktorá vykonáva servis tovaru rozhodne, že reklamácia nie je oprávnená a reklamácia bola uplatnená počas prvých 12 mesiacov záruky, predávajúci zašle tovar na vlastné náklady na odborné posúdenie. Predávajúci poskytne spotrebiteľovi kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutia reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie. Predávajúci po uplynutí 12 mesiacov záruky a neuznaní reklamácie bude zákazníka informovať o tom, kam môže zaslať výrobok na odborné posúdenie.
Kupujúci nemá právo uplatniť záruku na vady, o ktorých bol predávajúcim TECHNODE s.r.o. v dobe uzatvárania zmluvy upozornený, alebo o ktorých s prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená, musel vedieť.
NÁROK NA UPLATNENIE ZÁRUKY U PREDÁVAJÚCEHO TECHNODE S.R.O. KUPUJÚCIM ZANIKÁ:
- nepredložením dokladu o zaplatení, dodacieho listu, záručného listu (ak je súčasťou výrobku), príslušenstva alebo súčastí tovaru,
- neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru, neuplatnením reklamácie u prepravcu
- uplynutím záručnej doby tovaru,
- mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim,
- používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostrediu, do ktorého je výrobok určený,
- neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti,
- poškodením spôsobeným používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými v SR,
- neodborným zásahom, poškodením pri doprave, poškodením vodou, ohňom alebo iným zásahom vyššej moci.
PREDÁVAJÚCI VYBAVÍ REKLAMÁCIU A UKONČÍ REKLAMAČNÉ KONANIE JEDNÝM Z NASLEDUJÚCICH SPÔSOBOV:
- odovzdaním opraveného výrobku,
- výmenou výrobku,
- vrátením kúpnej ceny výrobku,
- vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku,
- písomnou výzvou na prevzatie určeného plnenia,
- odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.
Predávajúci vydá kupujúcemu písomný doklad o vybavení reklamácie najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy.
V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad, na ktorom bude uvedený vymenený tovar, prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. V prípade výmeny tovaru za nový, začne plynúť záručná doba znovu od prevzatia nového tovaru.
Všetky záručné opravy sú bezplatné.
Pokiaľ sa jedná o neodstrániteľnú vadu, alebo o jednu viac krát opakovanú odstrániteľnú vadu, alebo o väčší počet rôznych odstrániteľných vád a ktoré bránia tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný ako bez vady, predávajúci TECHNODE s.r.o. vybaví reklamáciu výmenou tovaru za tovar bez vady. V prípade, že nemôže predávajúci vykonať výmenu tovaru za iný, vybaví reklamáciu zrušením kúpnopredajnej zmluvy.
Pre účely reklamácie sa za viac krát opakovanú odstrániteľnú vadu považuje výskyt jednej odstrániteľnej vady viac ako dva krát.
Pre účely reklamácie sa za väčší počet rôznych odstrániteľných vád považuje výskyt viac ako troch rôznych odstrániteľných vád súčasne.
Reklamačný poriadok platí od 1. 8. 2015.
SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV:
Kupujúci vyhlasuje, že súhlasí v zmysle zákona 122/2013 Z.z. v aktuálnom znení o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, aby predávajúci spracoval a uschoval jeho osobné údaje, najmä tie ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho a spracovával ich vo všetkých svojích informačných systémoch. Kupujúci udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu neurčitú.
Prevádzkovateľ obchodu sa zaväzuje , že poskytnuté údaje budú použité len za účelom uzatvorenia a plnenia zmluvy na základe obchodných podmienok určených predávajúcim. Spracované údaje nebudú zverejnené, sprístupnené, ani poskytnuté tretej strane.
Dodávateľ zhromažďuje osobné údaje zákazníka výlučne na plnenie svojich záväzkov voči zákazníkovi, a to hlavne pri vystavení faktúry, kontaktovaní zákazníka v súvislosti s vybavovaním jeho objednávky a doručení objednaného tovaru. Dodávateľ zodpovedá za to, že osobné údaje zákazníka nebudú použité na iné účely, najmä nebudú sprístupnené tretím osobám (okrem rozsahu potrebného na doručenie tovaru).
Dodávateľ zhromažďuje osobné údaje zákazníka v tomto rozsahu: krstné meno, priezvisko, e-mailová adresa, názov firmy, fakturačná adresa, adresa dodania, kontaktné telefónne číslo.
V prípade, že si zákazník pri registrácii vyžiada zasielanie aktuálnych informácií o ponuke dodávateľa, ich poskytovanie sa uskutoční zasielaním na emailovú adresu zákazníka. O zrušenie tejto služby môže zákazník požiadať elektronickou poštou na adrese martin@surfshop.sk.
Zákazník odoslaním objednávky a potvrdením VOP zároveň udeľuje súhlas na spracovanie svojich osobných údajov v rozsahu podľa tohto ustanovenia VOP a to na dobu neurčitú.
KONTAKTY:
- Reklamácie: martin@surfshop.sk
- Všeobecný mail: martin@surfshop.sk
POUŽITÉ PREZENTAČNÉ OBRÁZKY:
Na webstránke www.surfshop.sk sú použité obrázky výrobkov dodané výrobcom produktov. Najaktuálnejšie informácie si môžete pozrieť na stránkach:
Logo pre potreby webstránky bolo vytvorené za pomoci https://www.designevo.com/en/